Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Více...

Souhlasím

Realitní průvodce pro majitele

Myslíte si, že stačí pouze „napráskat“ pár fotek, vyvěsit je na nějaký web a čekat, že se ozvou zájemci, kteří v ideálním případě vaši nemovitost bez okolků koupí? Pravda je úplně jiná a ti zdatnější z vás, kteří už prodej či alespoň pronájem mají za sebou, vědí, o čem je řeč. Jak tedy nemovitost co nejlépe připravit?

Zkuste se vžít do situace kupujícího. Položte si otázky, co byste dělali při hledání nemovitosti, jaká by byla vaše očekávání. Co je to první, co by vás zaujalo? Asi se shodneme, že při nabízení nemovitostí přes internet, bez kterého se dnes neobejdete, utváří první dojem hlavní fotografie inzerátu a následně celá prezentace nemovitosti. Právě fotografie a prezentace nemovitosti je pro potencionálního kupce klíčová: pokud jej zaujme hlavní fotografie, váš inzerát si pročte. Naopak pokud není fotografie dostatečně atraktivní, přejde vaši nabídku bez povšimnutí.

čtěte: Jak nafotit nemovitost pro prodej?

Pokud váš inzerát projde sítem prvního dojmu návštěvníka, a ten mu tak věnuje detailnější pozornost, je třeba mít perfektní prezentaci a popis nemovitosti. Jak na to? Kvalitní fotografie jsou základ! Při focení interiéru se snažte ze záběru odstranit osobní věci (fotografie, hračky, kosmetiku atd.) a předměty, které opticky zmenšují interiér nebo od něj jinak odpoutávají pozornost. Pro perfektní a naprosto bezchybnou přípravu na focení doporučujeme využít služeb profesionálního homestagingu.

čtěte: Homestaging – příprava nemovitosti na prodej

Při popisu nemovitosti se snažte vyhnout subjektivnímu hodnocení (nejkrásnější, dokonalé apod.) a zdrobnělinám (zahrádka, pokojíček apod.). Nezapomeňte, že text inzerátu je spolu s fotografiemi to jediné, co rozhoduje o tom, zda zájemce vaši nemovitost osobně navštíví či nikoli.

čtěte: Jak zadat perfektní inzerát

Při zadávání inzerátu využijte všech možností, které vám portál Reality-BezProvize.cz nabízí. Projděte si pečlivě veškeré jeho možnosti a nabídky, které byly pro vás připraveny za účelem co nejefektivnějšího prodeje! I zdánlivé maličkosti rozhodují  o vašich penězích.

čtěte: Návod – Jak správně zadat inzerát

Dobře si promyslete cenu své nemovitosti. Méně někdy bývá mnohem více. Uvědomte si, že reálnou cenu nemovitosti neurčujete vy ani kupující, ale ona pomyslná „neviditelná ruka trhu“. Ano, je to ekonomická situace na trhu s nemovitostmi, které stanovuje prodejní cenu. Sami to velice dobře z praxe znáte: je třeba se přizpůsobit konkurenci. Pokud se tedy prodávají dva podobné byty na stejné ulici, je prakticky jisté, že ten levnější se prodá dřív. Ano, můžete si říct, že ten druhý byt je při prodeji další na řadě. Ale kolik lidí si chce koupit takovýto byt právě v této ulici? A neobjeví se na prodej další? Je tedy třeba zvážit všechny okolnosti a přistupovat k prodeji jako obchodník. Stejně tak si dejte pozor na druhý extrém: byty prodávané „pod cenou“ jsou zájemci už předem hodnoceny jako podezřelé s potencionálními závadami.

čtěte: Jak stanovit cenu nemovitosti?

Představte si, že jste vše promysleli, máte skvělou prezentaci, dobře napsaný inzerát a přiměřeně stanovenou cenu a ozývají se vám první zájemci. Domluvili jste si s nimi prohlídky, co dál?

čtěte: Jak připravit nemovitost na prohlídku?

Není zcela taktické domlouvat si několik schůzek ve stejný čas. Namítáte, že tím vzbudíte dojem většího zájmu o svou nemovitost? Ve výsledku to může být zcela naopak. Nemáte dostatečný čas věnovat se každému zájemci zvlášť a odpovídat na jeho dotazy. Uvědomte si, že každý klient má svá specifika a pokaždé je třeba volit jiný průběh prohlídky. Obecná rada zní: hovořte co nejméně a jen opravdu k věci! Nikdy nevíte, čeho se zájemce může zaleknout a to, co vás na bydlení na tomto místě nadchlo, jen může naopak odradit. Mějte připravené odpovědi na obecné otázky (např. výše fondu oprav, doba a rozsah rekonstrukce).

čtěte: Jak zvládnout prohlídku nemovitosti?

Pokud zájemce projeví o koupi zájem, máte vyhráno!

Reality-BezProvize.cz - realitní server

Unikátní projekt Reality-BezProvize.cz přichází na realitní trh s revolučními novinkami. Náš cíl: Ušetřit všem majitelům nemovitostí nejen peníze, ale i zbytečné starosti. Teď již nemusíte váhat, zda s realitkou nebo bez realitky s námi využijete výhod obou variant.
Díky zcela odlišnému modelu prodeje a pronájmu nemovitostí ušetříte, platíte jen to, co opravdu chcete! Kupujte bez provize a přitom bezpečně. Reality? Bez provize!
Reality-BezProvize.cz - realitní portál s pohodlným a detailním vyhledáváním nabídek nemovitostí z celé ČR i zahraničí, včetně aukcí, dražeb a výhodných investic.
Více informací naleznete zde

Napište nám